Alla inlägg under maj 2011

Av Annika Karlsson - 22 maj 2011 19:03

Jag har testa Lumene vitamin C genom buzzador.Luktade gott.Jag upplevde att krämen gick in i huden snabbt.Kräm är skön och lätt arbetad.Jag tycker att krämen ger en vacker glans i ansiktet.Jag är nöjd med produkten !

Av Annika Karlsson - 22 maj 2011 19:03

Jag har testa Lumene vitamin C genom buzzador.Luktade gott.Jag upplevde att krämen gick in i huden snabbt.Kräm är skön och lätt arbetad.Jag tycker att krämen ger en vacker glans i ansiktet.Jag är nöjd med produkten !

Av Annika Karlsson - 20 maj 2011 05:59

Idag åker jag iväg på en weekend till Tällberg.

Vi ska bo på Villa Långbers hotell det ligger på toppen av natursköna tällberg med vidunderlig utsikt över tällberg och silja.

Det blir att bada badtunna och läsa böcker njuta av naturen och maten

Nu blir det att fixa sig tåget går ifrån Eskilstuna  

Av Annika Karlsson - 18 maj 2011 20:34

askungen hade fyllt 75 år.Efter ett långt liv med prinsen som nu var död ,satt hon ute på sin veranda en skön sommardag med sin hankatt Bob

Helt plötsligt uppenbarade sig hennes goda fe och  Askungen frpågade

Min goda fe vad gör du här efter alla år ?

Den goda fen svarade

Askungen du har levt ett perfekt liv sedan jag sis såg dig

Är det någonting du önskar dig djupt inne i ditt hjärta ?

Askungen blev något förvånad men lycklig och tänkte efter

Sedan sa hon

Jag önskar att jag var rikare än jag kunde förstå

Vips så var hennes gungstol förvandlad till renaste guld

Bob hennes trogna gamla katt hoppade upp i hennes knä lite skräckslagen

Tack min snäla fe sa askungen

Fen svarade

Det var väl de minsta jag kunde göra för dig

Vad vill da ha som andra önskan ?

Askungen tittade ner på sin gamla sköra kropp och sa

Jag önskar att jag var ung igen

på en gång förvandlades hon till en ung skönhet och hon kände hur vigören kom tillbaka

du får en önskan till askungen

askungen tittade på den förskrämmda katten och så sa  hon

kan du förvandla min katt bob till en ung snygg man?

så stod bob där den tjusige unge man som hon någonsin sett han var så snygg att fåglarna i skyn föll ned vid hans åsyn

den goda fen sa

ha det så bra i ditt nya liv

så försvann hon som en blixt i ett blått sken

'under ett par minuter tittade askungen och bob på varandra djupt i i ögonen

askungen satt som förstummad och beundrade denna tjusiga karl

då gick bob sakta fram  till askungen som satt i gungstolen och kramade henne med sina musklösa stara armar

han böjde  sig blåste hennes hår och viskade

nu ångrar du allt att du kastrerade mig....

Av Annika Karlsson - 18 maj 2011 20:20

gubben och gumman skulle försöka  få till det i sängen

men gubbben hade svårt med ståndet  så gumman hämtade då

raskt skohornet,

Efter många om och men och med hjälp av skohornet så kom den in

Efter  ett tag  sa den ena äggstocken till den andra

Idag var nog sista gången vi fick se Petter-Niklas, han kom ju in  på bår

Av Annika Karlsson - 18 maj 2011 20:03

Mannen gick in på konditoriet och sa

jag skulle vilja ha fyra kanelbullar

då sa expediten

Du får sex för 40 kr

Då skiter jag i bullarna

Av Annika Karlsson - 18 maj 2011 19:47

1.Jag behöver bli bättre på att ta större risker.Jag kör på det som jag vet kommer att fungera.Det kan vara framgångsrikt men ger inte så stor utdelning


2.Var nyfiken

var nyfuken på mina medmänniskor mina vänner och min familj, men viktigast var nyfiken på mig själv.


3Var inte naiv-skriv inte vad som helst på facebook


4Ge inte upp i första taget

De kanske inte blir som jag tänkt mig första gången.Hårt målmedvetet arbete får mig gå i mål !


5.Klättra högt

Erövra trygghet i en svindlande situation !


6 Städa bort myterna


7 vi slarvar med att ge komplimanger.Minst lika svårt är det att ta emot beröm

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards