Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Annika Karlsson - 6 juni 2011 10:12

http://noonewantsforever.blogspot.com/


Vinn 250 kr hos Barnkalaset.se

Nu har ni chans att vinna ett presentkort på 250 kr hos Barnkalaset.se. Så ska ni ha kalas där hemma så passar ju detta perfekt. Barnkalaset.se har ett stort utbud av kalasteman och kalastillbehör för roliga dukningar på barnkalaset

Av Annika Karlsson - 6 juni 2011 09:59

http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/05/vinn-52-veckor-av-romantik.html#comment-form


Alla behöver vi lite semester romantik var med i denna tävling du också !



Vinn 52 veckor av romantik

Nu har ni chansen att vinna romantik för hela året. Vinsten är sponsrad av Vuxenshoppen.
Av Annika Karlsson - 6 juni 2011 09:52

http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/05/vinn-overkast-fran-hilmahome.html



Nu startar jag en tävling tillsammans med HilmaHome. Ni kan vinna ett Coolt svart överkast med det populära "Jolly" mönstret från danska sen-sen, perfekt till barnens piratrum. Lätt vadderat överkast som även passar bra som filt på utflykt eller till stranden.Mått 130x240cm. Tvättas i 40 grader. Hos HilmaHome kan ni hitta något till hemmet, nåt fint till barnen, en present till maken eller frugan och kanske till och med något tjusigt till svärmor när ni ändå är ute och shoppar. Perfekt! :)

Av Annika Karlsson - 6 juni 2011 09:10

Hanna Wernings senaste kollektion för Boråstapeter de lottar ut vackra tapeter underbara färger och naturmotiv. Hoppas fler vill tävla !

'

Tävla hos Trendenser

Av Annika Karlsson - 6 juni 2011 08:29

http://izzadora.blogg.se/2011/june/nu-lottar-jag-ut-en-secuvie-daily-repair-crem.html
 
 

Min vän du är en toppenbrud – men suckar ofta om din hud.
det vill jag inte höra mer – jag vill att du blir glad och ler!
så här är något till din hy – som gör den mjuk och len och ny! magi och lyx, why not?
du vill ju vara riktigt hot!

Av Annika Karlsson - 6 juni 2011 08:19

Jag är med och tävlar om Alpnaerings kryddor hos enkoppkaffe.se. Passa även du på att vinna dem!

http://www.enkoppkaffe.se/?p=5294


Är du som jag nyfiken på demesta i livet testa denna tävling och få nya kryddor till familjen

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Ovido - Quiz & Flashcards