Alla inlägg under juni 2011

Av Annika Karlsson - 27 juni 2011 14:36

  

 Snälla rösta på mig i Cellbes modell tävling
klicka i cirkeln framför det namn på den outfit du gillar och sedan vid sidan om . Så skall det registreras..=) Håller du pilen över kommer det upp hur många röster Följ länken rösta på Annika http://www.facebook.com/Cellbe
s.se
Tack ! sista dag rösta 4 juli

Av Annika Karlsson - 26 juni 2011 22:36

Vinst: Swissdepil hårbortagning
Min recension om själva produkten kan du läsa HÄR!
Värde: 349 SEK
Jag tävlar hos JoHaNNa om ett pris av 21 i hennes vinstregn.
Vinnaren får själv välja vilket pris dom vill ha! Jag vill vinna detta som bilden ovan visar.
Tävlingen fortsätter tills alla vinster är utdelade.
Denna omgång avslutas 30/6
Delta du med HÄR!

Av Annika Karlsson - 26 juni 2011 22:17

Tävla hos Ninninusens
avslutas 30 juni

Av Annika Karlsson - 26 juni 2011 22:12

Har ni liksom jag gått fullständigt bananas på träleksaker till barnen? Då kan ni bara inte missa denna fantastiska chans att vinna Smultronbyn Träleksakers visningsexemplar av Picknickboxen Strawberry Party!
ttp://smultronbyn.wordpress.com/2011/06/15/chans-att-vinna-picknickbox-i-tra-fran-smultronbyn/
 

Av Annika Karlsson - 26 juni 2011 21:54

Annica har en utlottning där ni kan vinna en söt liten skål/kruka samt ett paket servetter!

Av Annika Karlsson - 26 juni 2011 19:27

Jag tävlar hos Stina om valfri Teething Bling. Tävla du här också!

Av Annika Karlsson - 26 juni 2011 19:18

Tävla hos Antitanti om en virkad glass-strut!

Av Annika Karlsson - 26 juni 2011 19:06

När kvalitet och bästa design får råda väljer jag http://www.bondeofsweden.se

som står för båda.

Min barn är det bästa jag har därför väljer vi doppresent idag


Bonde of Sweden skapar snygga pusselpallar med ditt eget; eller ditt barns namn på! Du kan välja mellan flera olika färger och stilar, och sedan skräddarsy din egen barnmöbel som barnet kan leka och lära sig med.

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Ovido - Quiz & Flashcards