Alla inlägg den 27 november 2011

Av Annika Karlsson - 27 november 2011 20:26

Vinn en valfri bok från Glimra Förlag! Glimra Förlag gör presentböcker. Mest är det fyll-i-böcker, sådana där du som äger boken får hjälpa till att skriva den. Vi stödjer Friends (organisationen som arbetar mot mobbning i skolor), och just nu har vi en kampanj igång där vi kommer att skänka 10 000 kr till Friends om vi lyckas få över tusen personer att gilla vår Facebook-sida innan julafton.


Tävla här http://mansondusts.blogg.se/category/tavlingar.html

Av Annika Karlsson - 27 november 2011 19:06

Jag tävlar om valfri t-shirt + leggings från Storasyster & Lillebror Design hos Agnes!


Jag tävlar om valfri t-shirt + leggings från Storasyster & Lillebror Design hos Agnes!

Av Annika Karlsson - 27 november 2011 09:48

Jag tävlar hos Mirre Syr om 500:- att handla för hos Butik Stora Holm

Jag tävlar hos Mirre Syr om 500:- att handla för hos
Butik Stora Holm
 
avslutas 4 dec
Av Annika Karlsson - 27 november 2011 09:39

Jag tävlar om ett presentkort från Presentbutikkonstfull i Nikitas blogg, tävla HÄR du med! Jag tävlar om ett presentkort från Presentbutikkonstfull i Nikitas blogg, tävla HÄR du med!


Jag tävlar om ett presentkort från Presentbutikkonstfull i Nikitas blogg,
tävla HÄR du med!

AVSLUTAS 6 dec

Av Annika Karlsson - 27 november 2011 09:29

Anouk har börjat blogga igen och jag tävlar om en hemlig Goodiebag hos henne! Tävlingen avslutas den 30/11!



tävla härhttp://anouk.blogg.se/2011/november/tavla-om-hemlig-goodiebag.html

Av Annika Karlsson - 27 november 2011 09:23

Vinst: I dagens jultävling lottar  ut tre stycken familjekalenderar för 2012 från barntavlor.se Väggkalender för hela familjen bestående av 12 månadsblad + framsida. Kalendern innehåller månaderna Jan-Dec 2012 och har fem kolumner för upp till fem familjemedlemmar och deras aktiviteter. Kalendern har wire-o-bindning med en liten ögla för upphängning. Tävlingsregler: Skriv en kommentar att du vill vara med och tävla En Extra Lott: Skriv om tävlingen på din blogg eller facebook Avslutas: 27 November kl: 23.59

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Ovido - Quiz & Flashcards