Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Annika Karlsson - 26 februari 2012 09:48



I samarbete med runns.se och erikasgarderob.se lottar BYFIA ut ett presentkort värt 300 kronor som fungerar på båda webshoparna!

vinner jag skulle jag köpa detta http://www.erikasgarderob.se/se/produkter/runn-design-smycken-av-egen-design-och-tillverkning/runns-halsband-runn-design/ovriga-2/vintage-fjaril-lila-o-gron.html?grp=381019

Vintage fjäril lila och grön

tävling avslutas 1 mars

Av Annika Karlsson - 26 februari 2012 09:32



"Jag tävlar hos Under My Umbrella om ett snyggt sweat-set från me&i.
Var med och tävla HÄR du också!"

Tävlingen avslutas 1 mars 2012

 

tävla här http://undermyumbrella.se/2012/february/tavling-mei.html?_tmp=668329efe4d94a85e165205901a5caf9d3028528



Av Annika Karlsson - 26 februari 2012 09:13

 
Helballa 80-talet
Ett spel som innehåller 318 frågor om allt från Hajk, plastcyklar och Skrot-Nisse till Vira Blåtira, Professor Drövel och Moonboots. Vi kan utlova många skratt och roliga tillbakablickar.
Ascoola 90-talet
Ett fantastiskt kul frågespel med 318 frågor om allt från noshörningen Nelson till NileCity, Tamagotchi, Änglagård och Beverly Hills. Ett spel med skyhög igenkänningsfaktor och massor av nostalgiska tillbakablickar!
Vuxenpoäng
Ett underhållande spel om allt från fluffade kuddar i soffan till parsemestrar, romrussinglass, plastskydd i mikron och dyra kockknivar i set. Spelet innehåller över 300 träffsäkra, kul och igenkännande frågor och du tävlar med dina vänner om att samla flest vuxenpoäng.
Tjejmiddag
Ett helfestligt spel med över 400 underhållande och kul frågor för den ultimata tjejkvällen! Lär dig mer om både dig själv och dina tjejkompisar på ett underhållande sätt där många skratt, galna historier och roliga anekdoter garanteras.
Det borde man ju veta
Ett medryckande och underhållande frågespel med över 400 frågor om sånt man faktiskt borde veta.

_______________________________________________________
För att vara med ska du skriva vilket av spelen du helst vill vinna!
 

Ange även din blogg- eller mailadress. 
Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com så lägger jag in kommentarerna efterhand.


Extralotter
(Varje moment ger en extralott)
 
- Gilla Kylskåpspoesi på Facebook.
(Skriv att du gjort det.)

- Tipsa om tävlingen i din blogg.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
 

- Följ mig eller gilla inlägget på
(skriv vilket nummer du fick) 
_______________________________________________________
Du kan tävla fram till och med midnatt den 28/2.
Lycka till!
 
 
 


- _______________________________________________________
 

 

-

Av Annika Karlsson - 26 februari 2012 09:04



Tillsammans med Vileda startar VITT ELLER SVART en tävling där fem av er vinner en varsin kökshandduk i mikrofiber.

Du kan tävla fram till och med midnatt den 2/3.

TÄVLA HÄR http://vittellersvart.blogspot.com/2012/02/tavla-om-5-kokshanddukar.html

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Ovido - Quiz & Flashcards