Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Annika Karlsson - 24 mars 2012 14:16

Har varit på willys i köping och handla blå band kryddmix ,vi valde Fläskfilegryta med kantareller.Jag brukar inte köpa men kul och testa
Maken gör klytpotais och fläskfile och grönsallad.
bra pris på mixen 11.90
bra smak tycker våran lilla familjen
betyg fyra av fem

Av Annika Karlsson - 24 mars 2012 14:08

Igår provlagade jag Findus grönsaker perfekta till..... som jag fått prova gratis genom Smartson. Jag valde perfekta till Pasta.

Gott med krispiga sockerärtor, broccoli, kronärtskockshjärtan m.m. 

Jag kokte pasta och blandade i de stekta grönsakerna och dessutom ett paket skivkat bacon. 

Sammanfattning och betyg. grönsakerna kändes fräscha och de var helt okej i smakrikhet. Fin konsistens och smidigt med bra blandning som man hittar i frysdisken. Kostar runt 24kr och räcker till 4 portioner. Gott och bra men inte jättespännande. Mitt betyg blir en svag 4 av 5

Av Annika Karlsson - 24 mars 2012 13:10

Som test pilot för smartson får man möjlighet att testa olika produkter gratis denna gång var det dags att testa och utvärdera

Dr Oetker pizza tradizionale- speciale ,en stenungsbakad pizza .Det fanns ganska många att välja mellan men familjen enades om denna favvo...

en pizza med salami och skinka och champinjoner.

Den kostar runt 30 kr, men verkar som detofta har erbjudande.När jag var och hämtade ut våra pizzor så fick man tre för 69 kr så bara man håller utkiki efter erbjudanden så kan man komma billigare undan

Så hur smakande den?

Den var god , degen såg tjock ut men den var fantastisk god !

Den var godare än andra pizzor på marknaden.

Helt klart värd att kasta in ungen när man inte orkar laga middag.

En klar fördelen den bara ska vara i ungen 12-15 minuter medans många av konkurrenternas pizzor ska var i ungen 30-40 minuter

Nästa gång ger vi hos på  någon annan av Dr Oetkers pizzor




Av Annika Karlsson - 24 mars 2012 13:10

Som test pilot för smartson får man möjlighet att testa olika produkter gratis denna gång var det dags att testa och utvärdera

Dr Oetker pizza tradizionale- speciale ,en stenungsbakad pizza .Det fanns ganska många att välja mellan men familjen enades om denna favvo...

en pizza med salami och skinka och champinjoner.

Den kostar runt 30 kr, men verkar som detofta har erbjudande.När jag var och hämtade ut våra pizzor så fick man tre för 69 kr så bara man håller utkiki efter erbjudanden så kan man komma billigare undan

Så hur smakande den?

Den var god , degen såg tjock ut men den var fantastisk god !

Den var godare än andra pizzor på marknaden.

Helt klart värd att kasta in ungen när man inte orkar laga middag.

En klar fördelen den bara ska vara i ungen 12-15 minuter medans många av konkurrenternas pizzor ska var i ungen 30-40 minuter

Nästa gång ger vi hos på  någon annan av Dr Oetkers pizzor




Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards