Alla inlägg den 27 december 2012

Av Annika Karlsson - 27 december 2012 10:01

 
Jo men visst är det väl hög tid för en tävling! Det tycker jag! Nu har ni chansen att vinna ett presentkort på 500 kr hos Rutstore!
 
Så här går det till:
 
1. Svara på tävlingsfrågan i kommentarsfältet: I vilka länder finns Rutstore? Svaren (och en herrans massa fina kläder..) hittar ni på Rutstore.se
 
2. Gilla Rutstore på Facebook här, eller anmäl dig till deras nyhetsbrev här (i vänsterspalten). (och om ni ändå är inne och gillar grejer på fejjan kan ni gilla inredningskaos här om ni vill!)
 
3. För en extra vinstchans kan ni låna bilden ovan och dela tävlingen på er blogg eller på er facebook (lämna då blogglänk eller Facebooknamn bland kommentarerna).
 
Busenkelt eller hur?! Seså, tävla på nu!
 
Tävlingen pågår till och med midnatt på söndagen den 28 oktober. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards