Alla inlägg den 30 december 2012

Av Annika Karlsson - 30 december 2012 11:28

Har du hunnit handla nyårsbuketterna? Om inte kan du fortfarande beställa buketten från Euroflorist.se och få den levererad innan nyår.

För att fira in det nya året har Wrapp en kampanj i appen -skicka tre presentkort till dina vänner och få ett presentkort för 50 kr på Euroflorist.

Av Annika Karlsson - 30 december 2012 11:27

Beställ en helg på ett Clarion-hotell i Sverige eller Norge före 1 januari 2013 så får du följande till kampanjpris: Bara 1 590 kronor

Erbjudandet gäller för två personer, två nätter alla helger fram till 15 april samt alla dagar under påsken.
Skynda dig! kampanjpriset gäller enbart beställningar som görs före 1 januari 2012.

https://www.nordicchoicehotels.se/Clarion/Kampanjer--erbjudanden/mellandagsrea/?utm_source=NL_SE_u5212&utm_medium=Email&utm_content=SE_u5212_Weekend-for-2-1590kr&utm_campaign=NCC

Av Annika Karlsson - 30 december 2012 11:25

 helgen kan du som IKEA FAMILY medlem köpa 6 st champagneglas för makalöst låga 9:- (ord. pris 39:-). Kanske behöver du komplettera inför en storslagen fest. Eller så saknas det helt enkelt riktiga champagneglas därhemma. Då är det hög tid att passa på.

Med detta festliga erbjudande och de fina tipsen du ser här nedan önskar vi dig ett gott slut på 2012 och hoppas vi ses i varuhuset till helgen. Men också nästa år förstås. Gott nytt år!

Erbjudandet gäller för dig som IKEA FAMILY medlem 28-30/12 eller så långt lagret räcker. Max 2 förpackningar/kund.


Av Annika Karlsson - 30 december 2012 11:23

 här är länken



http://www.santamariaworld.com/Global/Campaigns/TexMexskiweekend/Tavlingsblad_skidprylar.pdf


man kan samla till fodral för slalomskidor

Av Annika Karlsson - 30 december 2012 10:18

Jag är med i tävlingen man kan vinna 15000 kr att handla för på CDON.Man ska skriva en recension om en film som man tycker är bra och mitt bidrag kan
ni läsa nedan.



" Handlingen utspelar sig under en sommar och kretsar kring Göran, en kärlekstörstande kille som söker efter kvinnan i sitt liv. Humor och romantik bland unga ängsliga innerstadsbor i Stockholm och överklassen i Göteborgs skärgård. En våt svensk midsommarhistoria som tar sin början med jakten på den stora kärleken och kulminerar på Doddes klassiska årliga midsommarfest där intrigerna avlöser varandra."
 

Den här filmen försökte vi se hela familjen tillsammans, men det var bara att konstatera att det var en film för vuxna, inte för barn (de förstod inte det roliga riktigt). Jag och maken tyckte att filmen var ganska rolig i alla fall, och det härliga var när de drev med en hel del stereotyper.
Definitivt en film att ligga och titta på en tråkig söndagseftermiddag!
 

Betyg:
5av 5
 

Filmfakta:
Regissör: Staffan Lindberg Skådespelare: Peter Magnusson, Moa Gammel, David Hellenius
Åldersgräns: Barntillåten
Speltid: 93 min
Releasedatum: 2010-01-20
Film finns att köpa på cdon.com för endast 49 kr
 
Rösta på mitt bidrag

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards