Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Annika Karlsson - 13 januari 2013 17:43

http://agneslauedberg.blogspot.se/


Jag tävlar om en hel årsförbrukning av Havrefras hos Agnes! Var med och tävla här du också!

Av Annika Karlsson - 13 januari 2013 17:31

 
Setet kommer från VMV Hypoallergenics och består utav Re-Everything Face-Hand-Body lotion är en lotion som  ger en mild exfoliering och stimulerar cellförnyelsen. Den är djupt återfuktande och kan användas från topp till tå! Sen innehåller setet även Re-Everything Treatment Toner & Peel som är en spänstgivande och mikroexfolierande antiage-toner och peeling med hydroxi-syra och kinetin som stimulerar cellförnyelsen samt elastin- och kollagenproduktionen. Den går djupt ner i porerna och ger ren, klar hy. Tonern motverkar fina linjer och rynkor samt gör hudstrukturen jämnare och fastare.  Sen så är det även mirakelkrämen Boo-Boo Balm som kan användas av alla på allt från blöjeksem till torra eksem. Och om ni minns så har jag tidigare nämnt i bloggen att Leah just nu har torrhetseksem så vi använder denna på henne och märker redan skillnad!

Av Annika Karlsson - 13 januari 2013 13:13

För att vara med i tävlingen så vill vi att Ni skriver en "slogan" där ordet Blingit

finns med. Bästa "slogan" vinner presentkortet. För att öka vinstchansen så gå

gärna med i vår Facebook grupp eller anmäl er till vårt nyhetsmail. Under våren

kommer det fler tävlingar på Facebook, missa inte det!

Tävlingen avslutas 27 JANUARI 2013.

 tävlahttp://blingit.se/info/tavling/

Av Annika Karlsson - 13 januari 2013 13:11



För att vara med i tävlingen så vill vi att Ni skriver en "slogan" där ordet Blingit

finns med. Bästa "slogan" vinner presentkortet. För att öka vinstchansen så gå

gärna med i vår Facebook grupp eller anmäl er till vårt nyhetsmail. Under våren

kommer det fler tävlingar på Facebook, missa inte det!

Tävlingen avslutas 27 JANUARI 2013.




Av Annika Karlsson - 13 januari 2013 10:29

Tävla om ett överrasknigspaket från Design Nina K!
 

Tävlingsregler: Kika in hos designninak.se och lämna sedan en åsikt om det smycke du fastnade mest för

(lämna åsikt står under varje smycke) Berätta sedan här i en kommentar vilket smycke du lämnat en åsikt om.

En Extra Lott: Skriv om tävlingen på din blogg eller facebook


Tävlingen avslutas 6 Februari kl: 23.59 Lycka till :)

http://millahoman.blogg.se/2013/january/vinn-overraskningspaket.html

Av Annika Karlsson - 13 januari 2013 10:21

”Jag deltar i utlottningen av 1st goodiebag hos ”Tant Zita Speaking!”
tävla tävla

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Ovido - Quiz & Flashcards