Alla inlägg under januari 2013

Av Annika Karlsson - 26 januari 2013 12:27


 den vackra miljön kring Säteri Stora Holm designar Nyblom Kollén hemtextil med en tidlös kvalitet och en lantligt traditionell känsla.

Här finns textilier i form av löpare, kökshanddukar, kuddar, stolfodral, mattor, gardiner och mycket mer, allt i 100% bomull.

Nu ger de er chansen att vinna två vackra handdukar i valfritt mönster!

tävla http://vittellersvart.blogspot.se/

Av Annika Karlsson - 26 januari 2013 12:01





Kramgo och söt tävling

 
Nu kör jag igång en söt liten tävling i samarbete med trevliga Kramdjursbutiken! Jag har valt ut några av mina favoriter och du kan nu vinna en av de ursöta gosedjuren på bilden. Alla passar bra att kramas om och hållas i av söta små händer. Kramdjuren är av bra kvalitet, är CE-märkta (läs vad det innebär här) och ligger hygieniskt förpackade vilket är viktigt i virus-tider som nu.


http://www.sjungandemamman.com/





Av Annika Karlsson - 26 januari 2013 11:38

Dags för tävling igen hos
DIANAS DRÖMMAR
och den här gången kan ni vinna ett valfritt plagg från
LuckyEllen
.

Tävlingen håller på tom söndag, 27/1.


Av Annika Karlsson - 26 januari 2013 11:29

Veckans tävling hos TRENDENSER presenteras i samarbete med Furniture Farm som sponsrar med en sittbänk från deras sortiment (värde är 4995 kr). Dynan är tillverkad av finaste fårskinn! Du hittar mer information om sittbänken här. Furniture Farm är ett svenskt företag med egen design, tillverkning och försäljning av möbler, TV-bänkar, soffbord och sittbänkar m.m
Tävlingen pågår t o m. den 26/1 2013 kl, 12.00

Av Annika Karlsson - 20 januari 2013 14:51

I samarbete med Greta & Anna arrangeras en tävling,

vinsten är ett par snygga boots från Italienska Ash.
Värde: 2398 kr
 
Av Annika Karlsson - 20 januari 2013 09:26

Så nu har EN av er chansen att vinna ett presentkort ifrån Kåmfy där du kan handla valfria kläder för 500 kr.

Oscar har ju den här super söta mysoverallen som han är så gullig i och jag älskar färgen på honom! Å jag stor trivs  i min lila hoodie, så här fick du spontant några tips vad du kan shoppa för presentkortet OM du vinner ;)

tävla http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/2013/01/19/kamfy/#comment-6274

Av Annika Karlsson - 20 januari 2013 09:21

Att tävla är som vanligt väldigt enkelt;

* Dela bara detta tävlingsinlägg på din egen  Facebook sida/status. (OBS Gilla gäller inte, utan lägg ut länken i din status).

* Lämna en kommentar till inlägget i vilket namn du delar tävlingen i och att du är med och tävlar (Ett extra plus om du har en blogg och bloggar om tävlingen.)

Tävlingen pågår tom 24 januari kl 23;59!

tävla här http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Ovido - Quiz & Flashcards