Alla inlägg under januari 2013

Av Annika Karlsson - 13 januari 2013 10:29

Tävla om ett överrasknigspaket från Design Nina K!
 

Tävlingsregler: Kika in hos designninak.se och lämna sedan en åsikt om det smycke du fastnade mest för

(lämna åsikt står under varje smycke) Berätta sedan här i en kommentar vilket smycke du lämnat en åsikt om.

En Extra Lott: Skriv om tävlingen på din blogg eller facebook


Tävlingen avslutas 6 Februari kl: 23.59 Lycka till :)

http://millahoman.blogg.se/2013/january/vinn-overraskningspaket.html

Av Annika Karlsson - 13 januari 2013 10:21

”Jag deltar i utlottningen av 1st goodiebag hos ”Tant Zita Speaking!”
tävla tävla

Av Annika Karlsson - 13 januari 2013 09:32


Hos PhiFa Design hittar ni personliga och inspirerande smycken. Allt är handgjort i nickelsäkra metalldelar, och mycket har även stenar och halvädelstenar. De flesta smyckena finns endast i ett enda exemplar, vilket gör att du mest stor sannolikhet är helt ensam om ditt smycke som du beställt från PhiFa Design!
Nu har ni chansen att vinna ett härligt lila smyckesset från PhiFa Design! Setet består, som ni ser i bilden ovan, av ett halsband, ett armband och ett par örhängen

Av Annika Karlsson - 12 januari 2013 08:59

Nu rivstartar vi det nya året med en tävling där du kan vinna hudvård från Dermaceutic, hudvård som faktiskt verkligen fungerar. Du kan vinna en nattkräm, en dagkräm och en rengöring. Tävla hos MAMMA I STAN.
tävlingen pågår till och med 12 januari.

http://blogg.alltforforaldrar.se/mammaistan/2013/01/02/vinn-hudvard-fran-dermaceutic/

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards