Alla inlägg den 12 december 2013

Av Annika Karlsson - 12 december 2013 18:50

Idag lottar jag ut ett superlyxigt paket för tjejer med naturliga smink- och hudvårdsprodukter.
Paketet kommer från fantastiska Moyana Corigan.

TÄVLA HOS FRIDA VICTORIA

Av Annika Karlsson - 12 december 2013 07:06

Inför nästa år söker vi 5 personer som vill bli testpiloter och som kontinuerligt kommer att få testa och tycka till om våra produkter. Älskar du honung? Har du åsikter och idéer i överflöd? Vill du prova nya saker? Mejla en kort motivering om varför just du vill bli testpilot till concellae@gmail.com


Av Annika Karlsson - 12 december 2013 06:35

har ni chansen att vinna god och lyxig choklad i jul, välj om du vill njuta själv eller dela med dig till en vän!
Gå in och tävla varje dag onsdag-söndag denna veckan. Vi öppnar kl 11 och håller på tills 200 lyckliga vinnare per dag har lyckats fånga en ask Lindor-choklad.

Länk här.

http://delajulen.lindt.se/game

länk http://delajulen.lindt.se/game


Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards