Det har kommit ut många bra, fina böcker som fokuserar på bättre fysik och hälsa med lågkolhydratkost nu!
Jills mat efter säsong är en mycket vacker kokbok som fokuserar på säsongsmat och ekologiskt! CDON har bra pris på boken nu!
Klara Desser har släppt sin femtioelfte (nä men 13 eller 14:e bok tror jag!?) som heter LCHF hela livet
Jonas Bergkvist (för övrigt min lärare i träningsfysiologi när jag gick kostrådgivningsutbildningen) har släppt sin tredje bok Drömkroppen på 8 veckor som handlar om bättre fysik 4 steg: lågkolhydratkost, styrketräning, tillskott av aminosyror och måttlig fasta.

Dessa böcker kan jag varmt rekommendera förutom min då! ;)

Nu har ni chansen att vinna ett personligt signerat exemplar (eller signerat om ni hellre vill det!) av min nya bok Lev gott med LCHF och periodisk fasta!