Alla inlägg under april 2014

Av Annika Karlsson - 13 april 2014 10:38

Ganska nyligen hittade jag till köksprodukter och som du hör på namnet så finns det köksprodukter, men även massa annat! Vad sägs till exempel om grillar, tavlor och väggord?

Nu har en av er chansen att vinna en ursnygg väggklocka från just köksprodukter!

köksprodukter

”Jag tävlar om den här snygga väggklockan från köksprodukter.se hos Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

För att vara med och tävla ska du:

♥ Kika in hos köksprodukter och hitta din favoritprodukt(det behöver inte vara någon väggklocka), skriv vilken din favorit blev i din kommentar till det här inlägget.

För större chans att vinna ska du:

♥ Gilla köksprodukter på Facebook ( ←länk), skriv med vilket namn du gillar.

♥ Tipsa om tävlingen på din blogg/Facebook, låna bilden och den kursiva texten under. Skicka med direktlänken till sidan där du tipsat.

Tävlingen avslutas 21 april!

Av Annika Karlsson - 13 april 2014 10:35

Du såg väl inlägget där jag skrev om Eddie, elefanten som man kan spela musik på? HÄR är det inlägget :) Men nu är det ju så bra att nu har du också chansen att vinna den söta elefanten och det är så lätt att vara med!

Lamaze tävling

”Jag tävlar om Eddie the Elephant hos Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

För att vara med och tävla ska du:

Berätta vem som skulle få Eddie om du vinner.

För större chans att vinna ska du:

Tipsa om tävlingen på din blogg/Facebook, låna bilden och den kursiva texten under. Skicka med direktlänken till sidan där du tipsat.

Av Annika Karlsson - 13 april 2014 10:04

 
"Jag tävlar om denna snygga plåtburk från sweetandnice.se inne hos Elina"

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards