Alla inlägg under december 2011

Av Annika Karlsson - 27 december 2011 13:14

Först var det ett himla jagande - Thaipannan var slut i varenda mataffär vi besökte i kommunen. Men till slut så kunde vi äntligen ta hem den till vårt kök. Vid det här laget hade vi hunnit bli rejält nyfikna.

Vi valde att blanda stekt kycklingfilé, broccoli, morötter och blomkål med vår förpackning Thaipanna. Till detta serverades fullkornsris. Vi tycker att Arla Thaipanna är helt okej, men tyvärr inte mer än så. En fullt duglig vardagsrätt en onsdag som denna. Jag hade förväntat mig mer styrka, mer smak. Jag vill ha en smakexplosion! Vad som däremot är väldigt bra med den här produkten är de enkla arbetsmomenten och att det går så fort att få till såsen. Passar perfekt en vardag när man inte har så gott om tid och familjen vill ha sin mat serverad snabbt.
Av Annika Karlsson - 18 december 2011 21:25


Din goodiebag kommer på posten och innehåller bland annat
presenter från Stockholmsgruppen Cosmetics, Depend, Rapsodine, OXXO, Blogkeen, Redbull och Urban Pulze. Totalt värde ca 700kr. OBS - Innehållet kan variera något!

 

 

TÄVLA DU OCKSÅ HÄR http://www.blogkeen.com/goodiebag.aspx

Av Annika Karlsson - 11 december 2011 18:40



I dagens lucka är priset speciellt för alla pojkar/killar/män som läser min blogg eller kanske ni av kvinnliga könet har någon pojke/kille/man som du vill överraska :)
Vinsten kommer från underbara Gunry.

 



Av Annika Karlsson - 11 december 2011 18:40



I dagens lucka är priset speciellt för alla pojkar/killar/män som läser min blogg eller kanske ni av kvinnliga könet har någon pojke/kille/man som du vill överraska :)
Vinsten kommer från underbara Gunry.

 



Av Annika Karlsson - 11 december 2011 18:40



I dagens lucka är priset speciellt för alla pojkar/killar/män som läser min blogg eller kanske ni av kvinnliga könet har någon pojke/kille/man som du vill överraska :)
Vinsten kommer från underbara Gunry.

 



Av Annika Karlsson - 11 december 2011 18:40



I dagens lucka är priset speciellt för alla pojkar/killar/män som läser min blogg eller kanske ni av kvinnliga könet har någon pojke/kille/man som du vill överraska :)
Vinsten kommer från underbara Gunry.

 



Av Annika Karlsson - 11 december 2011 18:26

vinn valfri ängel ifån silverbiten värde 395 kr


det är silverbiten.se som sponsarr


Tävla här idag du också  http://johannaspratstund.blogg.se/

Av Annika Karlsson - 11 december 2011 18:20



För att vara med och tävla, behöver du bara gå in på Steal My Style, välja ut det smycke som du vill vinna, och sen skriva det i en kommentar här under detta inlägg.


Tävla här http://asahoffman.blogg.se/2011/december/vinn-valfritt-smycke-perfekta-julklappen-1.html?_tmp=8a1f8fc10e042d891f294f1305fbdce2de6b7981

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards