Alla inlägg under november 2013

Av Annika Karlsson - 30 november 2013 19:21

”JAG TÄVLAR OM EN LUNAFIGUR HOS JENNIE BERGIUS – FÄRG OCH KÄRLEK TÄVLA DU MED!”

tävla http://bergiusjennie.blogspot.se/2013/11/tavling-lunafigur.html


Av Annika Karlsson - 30 november 2013 18:41

bigblogg2

Vill du ha chans att vinna ett presentkort på 1000kr från Liveit? Då skall ni kika in HÄR

tävla här:http://www.liveit.se/blogg/tavlingar/blogga-och-vinn-presentkort-vart-1000-kr-fran-live-it/

Jag önskar vinna http://www.liveit.se/upplevelser/upplevelsepresenter-dinner-in-the-dark

Korv och makaroner må maken avguda,
men jag skulle vilja på något lyxigare bjuda,
och han får därför på min middag följa,

för att lyxig mat med vin ner skölja.
För jag vill få unna honom något med finess,
som belöning för höstens all slit och stress,
och att då få gå på en sådan här kväll,
vore som att bli bjuden på fest av självaste Nobel.
Så för att få njuta av mat av internationellt snitt,
och att av servitören bli önskad god aptit,
drömmer jag om en riktig upplevelse för oss båda.


Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards