Alla inlägg under augusti 2012

Av Annika Karlsson - 3 augusti 2012 18:00

 
Jag e med hos Chanette & tävlar om
en trendig söt väska
var ni det oxå

Av Annika Karlsson - 3 augusti 2012 17:20

TFX Grillkorg Exklusive 20 cm x 31 cm med ställning


Jag vill självklart handla hos Bagarn och Kocken högsta på önskelistan står denna TFX grillkorg Exklusive 20 cm  x 31 cm med ställning 295 kr

länk http://bagarenochkocken.se/grill-barbeque/tfx-grillkorg-exklusive-20-cm-x-31-cm-med-stallning/



Rosti Margrethe Marinadset Limegrön 

Önskar även att shoppa denna på bagarn och Kocken.

Slut med att bara grilla kotletter,
jag vill bjuda mina grannar på istället nya spännande rätter.Så låt min sommar förgylla med denna Rosti Margrethe Marinadset lime grönt kostar 179 kr


Ett Set med skål, lock och pensel!


Skålen är tillverkad i melamin, vilket är ett hygieniskt och tåligt material som inte tar åt sig smak av kryddor och matvaror. 

Rymmer 500 ml.


Pensel med silikonborst och melaminhandtag. 18 cm


Lock i genomskinlig plast. 

http://bagarenochkocken.se/bunkar-och-skalar/rosti-margrethe-marinadset-limegron/?group=prod_prod_grp-s1%2F89



Jag älskar majs därför står denna fantastiska produkt på önskelistan

Zyliss Majshållare 

En riktigt bra majshållare, vass i piggarna så det går att sätta in den i majskolvarna. Vid förvaring kan man sätta ihop dem så ingen skadar sig på dem.

Material: Plast och rostfritt stål.

pris 39 kr

länk http://bagarenochkocken.se/grill-barbeque/zyliss-majshallare/

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards