Alla inlägg under januari 2012

Av Annika Karlsson - 17 januari 2012 21:08

Utmaning: Klarar vi att nå 4000 LIKES på vår svenska Facebooksida? För att få upp farten kör vi igång en tävling. Hjälp oss att nå 4000 likes och alla som kommenterar denna status kommer att vara med i utlottningen av smink från e.l.f Cosmetics! Vi kommer dra en vinnare som vinner hela 25 produkter samt två stycken som vinner 10 produkter var.

Del och sprid sminkglädje bland dina vänner! ♥


Tävla här du också   http://beautydiary.se/blogg.php?nid=175

Av Annika Karlsson - 7 januari 2012 11:41

Jag blev en av de lyckligt utvalda testpiloterna som fick välja en av Ekströms kylda desserter som nu finns ute i butik. Jag valde chokladmoussen.

Förvånad blev jag när ekströms kylda dessert fanns på vår coop affär !
 
Vårt betyg är:
En god efterrätt !
Sönerna tyckte den var gräddig och mäktig !
Vi får prova pannacotta och creme brulee som söndags efterrätt framöver.

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards