Alla inlägg under juli 2011

Av Annika Karlsson - 16 juli 2011 14:57

Smulans bakblogg har en tävling i samarbete med http://fabulousliving.se//
Där du kan vinna är en rice slev,ett doftljus(hallon), ett paket fjärilsljus,ett paket fotbollsljus och ekologiska bollar.

avlutas 30 juli

Av Annika Karlsson - 16 juli 2011 14:38

Jag tävlar hos Joanna måtidsmått

Måltidsmåttet bygger på portionskontroll, för att långsiktigt och på ett hållbart sätt ge dig nya matvanor. Måttsatsen ger en förståelse för hur din måltidstallrik ska se ut med matens volym och innehåll. Du får det du behöver och blir mätt, utan att äta för mycket eller för litet, och orkar fungera i vardagen.Måltidsmåttet är en ny svensk produkt som ger en normalstor portion av en lunch eller middag. Den hjälper dig att äta en balanserad kost i lagom mängd.


Måttens volymer är beräknade för att ge rätt energimängd och näring för en måltid. Den är framtagen tillsammans med legitimerad dietist Viveca Annell. Måltidsmåttet lanseras hösten 2010 för kvinnor och nu även för män.

http://www.domkallarmighannes.com/2011/07/tavling-vinn-ett-maltidmatt.html

Av Annika Karlsson - 16 juli 2011 13:33

Jag tävlar hosMillah om en valfri vara från Mykidoo.se
avslutas 2 Augusti

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Ovido - Quiz & Flashcards