Alla inlägg den 1 november 2011

Av Annika Karlsson - 1 november 2011 21:09

Jag har haft lyckan att bli utsedd till att blogga om produkter ifrån företaget  http://www.smartphoto.se/

som tidigare hette extra film.

Smartphoto är en butik på nätet som säljer fotopresenter, fotoalmenackor & dagböcker, bilder & förstoringar,

fotoböcker, hälsningskort och canvas och väggdekorationer.


Jag fick välja mellan tre olika produkter att testa ifrån Smartphoto

Jag tycker om att använda underlägg till öl glas därför valde jag fotounderlägg.


Mina motiv på underlägg är ifrån min semester på Zanibar de är så härligt

att titta på palmer och indiska oceanen i november diset.

Utom en av bilderna är ifrån en bilträff i Borås.


De är bra kvalite på underläggen.

De är klara fina färger på korten.

Det känns elegant att duka med underläggen och praktiskt med förvaringslådan till underläggen.

Jag kommer handla mer i framtiden av smartphoto bra produkter!


Om ni vill göra personliga foto julklappar gå in och gilla  www.facebook.com/smartphotose så kan det finnas erbjudande där

 


Av Annika Karlsson - 1 november 2011 20:37

Tävla om spelet Tjejmiddag från Spelexperten.com


tävla här :http://millahoman.blogg.se/category/tavlingar.html


avslutas 22 nov

Av Annika Karlsson - 1 november 2011 20:29

Tävla om ett makeup-paket med smått och gott från Veganlife.se
Paketet innehåller: Läppglans, Flytande Eyeliner, Ögonskugga och en Vattenfast Mascara.
(vinnaren får självklart bestämma färg på produkterna)


tävla här http://millahoman.blogg.se/category/tavlingar.html


16 nov

Av Annika Karlsson - 1 november 2011 20:17

tävla här  http://millahoman.blogg.se/category/tavlingar.html


avslutas 10 november


Tävla om ett presentkort värde 300:- hos Lekochform.se


Av Annika Karlsson - 1 november 2011 20:13

 Tävla  här  http://millahoman.blogg.se/category/tavlingar.html


avslutas 19 nov


Tävla om ett silverhänge med ett stjärntecken från Silverbiten.se
925 sterling silver, värde: 559:-

Av Annika Karlsson - 1 november 2011 20:10

Tävla om ett silverhänge med ett stjärntecken från Silverbiten.se
925 sterling silver, värde: 559:-



tävla här är länken  http://millahoman.blogg.se/category/tavlingar.html
avslutas 19 nov

Av Annika Karlsson - 1 november 2011 19:57

Fem vinster - 1 nov

Nu skall Såvittjagvet fira med utlottning. Priserna är: 1:a pris en skarf från Våga. 2:a pris en necessär. 3:dje pris en påse med Paris-tryck. 4:de pris tyg med Paris-tryck på. 5:e pris en påse med bild på.

Utlottningen avslutas 1.11.11

Av Annika Karlsson - 1 november 2011 19:55

Nagellack - 2 nov Nu kör Amanda en tävling igen, bara för att ni är så söta! Nu har en av er chans att vinna en hel uppsättning av depends höstlack. Skulle det inte vara underbart att bli ägare av 12 stycken underbara höstlack?

Nagellack - 2 nov

Nu kör Amanda en tävling igen, bara för att ni är så söta! Nu har en av er chans att vinna en hel uppsättning av depends höstlack. Skulle det inte vara underbart att bli ägare av 12 stycken underbara höstlack?

 

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards