Alla inlägg under november 2011

Av Annika Karlsson - 6 november 2011 19:19

Vinn biljetter till julbord
 
avslutas 13 nov

Av Annika Karlsson - 6 november 2011 15:59



Tävlingen avslutas den 20  november.

 

tävla här http://vanitas.blogg.se/category/tavlingar.html

 

kitet består av

Kitet består av följande:

1 blå necessär

1 stor flaska Flux Mild (500 ml)

1 Flux-tandkräm

1 Tandborste från TePe

1 praktisk reflex

 

Av Annika Karlsson - 6 november 2011 11:29

Jag tänkr handla mina julklappar på http://blingit.se/info/blogga-om-blingitse/

Blingit.se grundades i januari 2008 och säljer smycken och accessarer på nätet till henne och honom.

Ägare är Veronica Fridenborg

De säljer märken som  Astrid&Agnes,Baglady,bud to rose by diddi,Humanity, Lotta Djussou, Miss dee, Oxxo Design, Pearls for girl, pilgrim,rock by sweden,snö,våga  mm.


De är fina smycken i butiken och bra priser på varorna !

Butikens utbud uppdateras kontinuerligt.

Betalning erbjuds 30 dagars kredit hos http://blingit.se/info/om-oss/.


Blingit.se har bra kampanjer just nu handla för halva priset http://blingit.se/varumarken/asitas/asitas-armband-kristall-1/ för endast  299 kr

45 procent på detta vackra halsband  märke astrid & agnes halsband mindra  http://blingit.se/varumarken/astrid-agnes/astrid-agnes-kampanjvara-halsband-mindra/




Det här fina herr smycket är det 17 procent på http://blingit.se/varumarken/rock-by-sweden/kampanjsmycke-rock-by-sweden/


Miss dee har en väldigt vacker kollrktion ringar som Blingit säljer till förmånligt pris endast 99 kr för varje ring.

Miss dee har nu lanserat sitt nya koncept- Combiné.Massor med snygga ringar som kan kombineras i det oändliga.

Varför inte köpa två,tre ringar och kombinera. Alla ringar är silverpläterade och finns i många olika storlekar.

På denna länk kan du önska julklapps ringar av tomten  http://blingit.se/varumarken/miss-dee-combine/


Detta halsband vill jag ge min yngsta son.Lite jul rim på paket blir det "Du tindrar jämt min son.Du glänser mer än gärna.Med detta lyser du så du bländar varje stjärna.



Ett lite ”enklare” halsband med 2st swarovski kristaller som döskallens ögon.Riktigt prisvärt!Storlek på döskallen; 2,5 x 2cm.Storlek på korset; 4,5 x 3cm.Hänget med döskallen & korset är 16cm.Längd på kedjan; 55cm + förlängning på 7cm.Riktigt rockigt
 
Detta halsband vill jag ge min mor. Lite jul rim även på detta paket .Visst rök min sista besparingMen vad gör man inte för sin rara mamma
bildbild
bild

Länk här till detta smycke på Blingit.se http://blingit.se/halsband/bud-to-rose-by-diddi-halsband-angel/
 
 
Till mig själv önskar jag detta halsband. Nyckeln till mitt hjärta måste öppnas !
 
 
 
Långt halsband med en nyckel.Storlek på nyckeln; 6,5 x 2,2cm.Längd; 86cm.Material; SilverPå bilden ligger även armband med art nummer A1736.
 
 
 
 
 
Här kan man även fylla julklapps säcken med väskor, scarf ,örhängen,halsband mm
 
TÄNK PÅ VAD DU GÖR TILL JUL HANDLA PÅ NÄTET HOS BLINGIT:SE
 
 
 
 
 
 
 






Av Annika Karlsson - 5 november 2011 22:29

 
 
Tävlar inne hos Fru P om en snygg topp från Misslia
Tävlingen avslutas 20 nov

Av Annika Karlsson - 5 november 2011 22:24

Sofia har en tävling där ni kan vinna Fairy Dust - en parfym av Paris Hilton
Tävlingen avslutas 13 nov

Av Annika Karlsson - 5 november 2011 22:19



IDA har en tävling i samarbete med Brilliant Smile där du kan vinna ett munskölj

Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Ovido - Quiz & Flashcards