Alla inlägg den 12 december 2013

Av Annika Karlsson - 12 december 2013 21:53

 
Eftersom jag fick så pass mycket sponsring på min julkalender så bestämde jag att göra en extra tävling. Denna extra tävling har jag valt att kalla julklappssäcken. Tävlingen pågår parallellt med den ordinarie julkalender så dvs. 1 December - 24 December. 
 

* 3 st provförpackningar (50 ml) med Dove Hair Therapy Intensivbalsam från Buzzador.
* Hårinpackning, bodybutter, Buzz hairmousse, Buzz hairspray, ansiktsmask Masque Gel Creme, Kubiss treo ögonskugga i silver och Kubiss nagellack grey metalic från Gunry
* Babushkadockor Matryoshka Christmas från Houseofhedda.
* Sandalwood & Myrrh badskum och bodylotion, makeup väska, fick spegel 
och en julig överraskning från PresenterMedStil.

Av Annika Karlsson - 12 december 2013 21:35

I lucka 12 gömmer sej en perfekt vinst till kommande pepparkaksbak. Nämligen cutterkit formar till pepparkakshus. En perfekt vinst såhär dagen innan Lucia :) Vinsten kommer från SmartaSaker.

http://johannaspratstund.blogg.se/2013/december/johannas-julkalender-lucka-12.html



Av Annika Karlsson - 12 december 2013 21:32

 
Jag tävlar hos Trucker Mamma Madde om ett presentkort värt 300kr hos Kitsch.
Var med och tävla HÄR du också.

Av Annika Karlsson - 12 december 2013 21:11

silja line

TÄVLA HOS SARIANNE

silja line TÄVLA HOS SARIANNE


Presentation


Hej jag heter Annika.
Är mamma till två grabbar.
Trallande förskollärare till yrket!
Jag gillar att umgås med släkt och vänner, ,prommenader,yoga,skriva slogan och tävla,resa både utomlands och i sverige,läsa litratur deckare och skön littratur

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Naturens underbara under

Jag tycker mycket om natur fotografering

Är uppvuxen på landet !

Cellbes modell

Här kommer mitt modell jobb som cellbes fanpage under maj månad

Min gästbok

Mitt länksskafferi

Blogkeen

flinkan69

Skapa flashcards